Philips SHE 9800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE 9800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jannn 15-02-2010
Geschreven voor: Philips SHE 9800

Ik heb de SHE9800 oordopjes nu een jaar ongeveer en ze bevallen goed. Hiervoor had ik 3 paar ander 'in oordoppen' waaronder een paar van Seinnheiser en van Sony. Maar deze zijn beter. Het geluid is helder en lage en hoge tonen zijn allemaal oke. Ik luister veel naar oude klassieke muziek en hoor bij de SHE9800 meer dan bij me vorige 'in oordoppen'. Ze zitten prettig en het snoer is lekker kort. Lange snoeren zitten toch altijd maar in de weg! Ben een liefhebber van in oordoppen, omdat ze zoveel omgevingsgeluid tegenhouden. Echter bij het luisteren van klassieke muziek, komen bepaalde tonen, van zanger of muziekinstrument niet hard over. Terwijl dezelfde toon of stuk muziek dat wel in mijn gewone oordoppen, hoofdtelefoon en boxen doet. Maar let op, dit is iets wat al mijn 'in oordoppen' hebben. Bij popmuziek heb ik er geen last van. Maar dat is natuurlijk ook al enorm versterkt!

Vince123 25-06-2009
Geschreven voor: Philips SHE 9800

Prima model. Mooie vormgeving. Eerst even laten inspelen om de bas goed te kunnen horen. Bijgeleverd mapje is niet echt handig.